sobota, 4 stycznia 2014

KONKURS NA HOMA - SKOMENTUJ TO!

Witam Wszystkich, ruszamy z konkursem o którym już wcześniej wspominałem. Zasady są bardzo proste i warto wziąć udział, bo ciekawe nagrody do wygrania.
Żeby wziąć udział w konkursie należy :
1. Zaobserwować blog HISTORY OF ME. ADAM, no chyba, że już to wcześniej zrobiliście :D
2. Skomentować PIĘĆ NOTEK KONKURSOWYCH (rozdziałów opowiadania) 
   a) komentarz musi liczyć więcej niż dwa zdania, i mają to być Wasze odczucia po przeczytaniu tekstu
   b) nie ma to być słodzenie mi w komentarzach, tylko krytyka. Cenię ją sobie, i niezależnie co będziecie czuli to to napiszice
   c) musicie skomentować PIĘĆ PRZYSZŁYCH ROZDZIAŁÓW
   d) pierwsza notka konkursowa pojawi się w poniedziałek - 6.01.2014
3. Najważniejsze - ZGŁOSIĆ SIĘ, i w komentarzu pod spodem podać mi pewne informacje :)
4. Zgłoszenia trwają do niedzieli - 5.01.2014, a w poniedziałek pierwsza notka konkursowa :)
KOMENTARZ ZGŁOSZENIOWY ma zawierać podane niżej informacje, w przypadku braku któreś informacji macie czas do niedzieli by poprawić to.
1. imię oraz wiek
2. nazwę albumu, który wybieracie jako nagroda i DLACZEGO TEN ALBUM (wygrana osoba będzie jeszcze mogła zmienić decyzję, po ogłoszeniu wyników konkursu)
3. adres swojego bloga, jeśli prowadzicie :)
4. napisać czy teraz zaobserwowaliście blog czy już wiedzieliście o nim i czytaliście. 
Zgłaszajcie się bo warto!
NAGRODY DO WYGRANIA :
1. ALBUM (cztery do wybory, lecz wybieracie tylko jeden :D).
2. Promowanie bloga osoby, która wygrała :)
3. Obserwowanie bloga, który wygrał oraz komentarze na nim
ALBUMY DO WYGRANIA :

  Patricia Kazadi - TRIP










Honorata Skarbek Honey - MILLION










Jamal - MIŁOŚĆ










The Wanted - WORD OF MOUTH

5 komentarzy:

  1. Nie biorę udziału w konkursie, gdyż nie interesuje mnie żadna z podanych płytek. :( Ale postaram się przeczytać twoje notki i je ocenić, oczywiście pozakonkursowo. :) http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. OK. Twój blog znalazłam przez przypadek i po kilku godzinach zdecydowałam się wziąć udział w konkursie.
    1. Agnieszka, lat 19
    2. Honorata Skarbek Honey - MILLION - ponieważ moja przyjaciółka bardzo lubi Honey i fajnie byłoby jej wręczyć taki prezent bez okazji :)
    3. http://chapitre-suivant.blogspot.com/
    4. Ponieważ nie wiedziałam o Twoim blogu, zaobserwuję go teraz.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie skorzystam, bo nie jestem zainteresowana wygraną. Powodzenia innym życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak konkurs! :>

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, weszłam tu przez przypadek, przeczytałam całe opowiadanie, wszystkie rozdziały. Genialne jest naprawdę, fajnie się czyta. przyznam się że w kilku momentach nawet się wzruszyłam. pisz dalej inne opowiadnia.
    pozdrawiam i czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń